Nauka

Komunikacja marketingowa abcd

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 65
Efektywność promocji wiąże się z: (str. 343)
d. wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
a. sposobem alokacji budżetu promocyjnego
c. maksymalizacji efektów przy danych nakładach
b. minimalizacji nakładów przy założonym poziomie efektów
Pytanie 66
Cele psychograficzne promocji obejmują zakres zadań systemu komunikacji związanych z: (s.313)
d. odbiorcą, produktem, przedsiębiorstwem
c. nabywcą, odbiorcą, produktem
a. nabywcą, odbiorcą, przedsiębiorstwem
b. nabywcą, przedsiębiorstwem, produktem
Pytanie 67
Właściwa kompozycja narzędzi komunikacji obejmuje: (s.331)
a. przyjęcie celów polityki komunikacji
c. określenie budżetu promocji
b. wybranie segmentu rynku
d. wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
Pytanie 68
Przedmiotem pomiaru efektów jakościowych może być między innymi sfera zachowań, czyli: (s.345)
a. stopień atrakcyjności przekazu promocyjnego; budowa nowego image, wizerunku firmy; zamiar zakupu promowanego produktu
b. poprawa (lub utrzymanie) dotychczasowego wizerunku przedsiębiorstwa; spontaniczne preferencje wyboru marki; budowa nowego image, wizerunku firmy
d. poprawa (lub utrzymanie) dotychczasowego wizerunku przedsiębiorstwa; zamiar zakupu promowanego produktu; spontaniczne preferencje wyboru marki
c. stopień atrakcyjności przekazu informacyjnego; zamiar zakupu promowanego produktu; spontaniczne preferencje wyboru mark
Pytanie 69
Podstawowymi kryteriami klasyfikacji agencji mogą być: (s.356)
d) profil medialny, rozpoznawalność, ilość pracowników, nazwa agencji
c) zakres realizowanych funkcji, zarząd agencji, ocena klientów
a) wielkość agencji, nazwa agencji, środowisko agenc
b) zakres realizowanych funkcji, wielkość agencji, profil medialny, rynek geograficzny
Pytanie 70
Który z poniższych elementów NIE jest częścią systemu identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa? (s. 307
b) Strategie marketingowe
a) Logo i logotyp
d) Konstanse promocyjne
c) Nazwa firmy
Pytanie 71
Misja przedsiębiorstwa pełni funkcję: (s. 303)
b) Wyłącznie zadaniową
d) Kontrolną
a) Wyłącznie informacyjną
c) Informacyjną i zadaniową
Pytanie 72
Które z poniższych elementów NIE jest wymieniany jako jeden z trzech wyróżniających się cech marketingowych aktywów przedsiębiorstwa? (s. 300)
b) zasoby wytwórcze, przedsiębiorstwo
d) aktywa rynkowej pozycji przedsiębiorstwa, związane w sferze: makro- i mikrootoczenia.
a) jakość systemu zarządzania firmą
c) struktura akcjonariatu przedsiębiorstwa