Nauka

Komunikacja marketingowa abcd

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 49
Które podejście służy do pomiaru rzeczywistych efektów kampanii promocyjnej? (s. 347)
D) PR
C) Pretesting
A) Ex ante
B) Ex post
Pytanie 50
Która z metod umożliwia pomiar reakcji organizmu na przekaz promocyjny za pomocą testów skórno-galwanicznych? (s. 349)
B) Wywiady bezpośrednie
A) Testy psychologiczne
C) Testy fizjologiczne
D) Ankiety online
Pytanie 51
Które z poniższych narzędzi jest wykorzystywane do oceny skuteczności komunikacji marketingowej w środowisku internetowym? (s. 348)
D) Wszystkie odpowiedzi są poprawne
A) Liczba użytkowników strony internetowej
C) Tradycyjna reklama prasowa
B) Rozmowy sprzedażowe w sklepie stacjonarnym
Pytanie 52
Czym jest promocja pulsacyjna? (s. 335)
b) Promocja realizowana w nieregularnych odstępach czasu, przy czym skala tej nierównomierności może przybrać różnorodne formy
c) Promocja realizowana wyłącznie w mediach społecznościowych i opierająca się na wirusowym marketingu.
a) Promocja realizowana regularnie, bez przerwy w pewnym okresie
d) Promocja realizowana wyłącznie w okresach świątecznych i dniach ustawowo wolnych od pracy, bez możliwości zastosowania w innych momentach roku.
Pytanie 53
Do przedmiotów oceny kampanii promocyjnej NIE należą: (s. 347)
b) Efekty sprzedażowe
a) Zachowania nabywców
d) Media-środki komunikacji
c) Jakość produktu/usługi
Pytanie 54
Podstawowymi elementami systemu identyfikacji wizualnej NIE są: (s. 307)
c) Znaki bazowe
a) Nazwa firmy
b) Logo i logotyp
d) Konstanse produktowe
Pytanie 55
Etap budowy skutecznej komunikacji według Ph. Kotlera i K.L. Kellera to: (s. 311)
c) Określenie celów docelowego audytorium
d) Wybór kanałów dystrybucji
b) Sformułowanie promocji
a) Sformułowanie komunikatów
Pytanie 56
Audytorium działań promocyjnych przedsiębiorstwa tworzą: (s. 316)
d) Grupa I – właściciele, grupa II – nabywcy, grupa III - pośrednicy
a) Grupa I - pośrednicy, grupa II – nabywcy, grupa III – właściciele
c) Grupa I – nabywcy, grupa II – właściciele, grupa III – pośrednicy
b) Grupa I – nabywcy, grupa II – pośrednicy, grupa III – właściciele