Nauka

Komunikacja marketingowa abcd

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 41
Który z komponentów NIE należy do tożsamości przedsiębiorstwa? (s. 302)
c) identyfikacja wizualna
d) strategia sprzedaży
b) zachowanie
a) postawa
Pytanie 42
W jakim horyzoncie czasowym rozpatruje się cele taktyczne? (s. 314)
b) średniookresowym
d) ciągłym (bez określonego horyzontu czasowego
c) krótkookresowym
a) długookresowym
Pytanie 43
Który z elementów NIE jest podstawową funkcją misji przedsiębiorstwa według P. Druckera? (s. 303)
c) Integrująca
a) Stabilizująca
d) Motywacyjna
b) Uwiarygadniająca
Pytanie 44
Co zaliczamy do znaczących aktywów marketingowych przedsiębiorstwa? (s. 301)
d) wszystkie powyższe
b) system zarządzania wiedzą
c) kulturę organizacyjną
a) kapitał intelektualny
Pytanie 45
Jaką funkcję pełni misja przedsiębiorstwa w kontekście jego wizerunku?
d) Nie ma żadnego wpływu na strategię firmy
c) Definiuje powód istnienia przedsiębiorstwa i pełnioną rolę jego interesariuszy
a) Określa jakie produkty firma oferuje na rynku
b) Służy wyłącznie jako element strategii marketingowej
Pytanie 46
Które z podanych wymiarów obejmuje misja organizacji? (s.304)
c. Wymiary tożsamości i filozofii firmy, podstawowych wartości funkcjonowania, kluczowych czynników sukcesu
d. Wymiary domeny działalności, ilości potrzebnych czynników produkcji, wyobrażenia o przyszłości firmy
a. Wymiary tożsamości i filozofii organizacji, domeny działalności, wyobrażenia o przyszłości firmy
b. Wymiary ilości potrzebnych czynników produkcji, podstawowych wartości funkcjonowania, tożsamości i filozofii firmy
Pytanie 47
Jakie są podstawowe elementy identyfikacji wizualnej firmy (s.307)
c. Rodzaj gadżetów reklamowych, nazwa firmy, kadra zarządzająca, logo i logotyp
a. Nazwa firmy, logo i logotyp, znaki bazowe, konstanse promocyjne
b. Logo i logotyp, aktorzy wykorzystywani w reklamach, znaki bazowe, kadra zarządzająca
d. Konstanse promocyjne, nazwa firmy, logo i logotyp, używane platformy społecznościowe
Pytanie 48
Kampania promocyjna może być realizowana przez przedsiębiorstwo na następujące sposoby: (s. 351)
d) Wszystkie powyższe są poprawne
a) Wyłącznie we własnym zakresie przez odpowiednie komórki marketingowe
b) Częściowo własnymi siłami, powierzając na zewnątrz pewną część działań promocyjnych
c) poprzez zakup usług promocyjnych w niezależnych przedsiębiorstwach– agencjach reklamy
Przejdź na Memorizer+
W trybie nauki zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp