Nauka

Komunikacja marketingowa abcd

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 33
Funkcja informacyjna misji wyrażona może być poprzez: (s. 303)
d) Działania przedsiębiorstwa przed opinią publiczną.
b) Spójność działań na wszystkich poziomach strategicznym i operacyjnym,
a) Zapewnienie stałości przedsiębiorstwa
c) Ostrzeżenie konkurencji przez nagłośnienie swojej aktywności rynkowej lub ekspansji na nowe rynki,
Pytanie 34
Tożsamość przedsiębiorstwa to: (s. 302)
C) wizerunek firmy kreowany przez wspólników
A) jak przedsiębiorstwo jest postrzegane przez klienta
B) w jaki sposób przedsiębiorstwo definiuje się poprzez „ja” oraz „my”
D) to poszczególne cechy firmy, w których skład nie wchodzi samowizerunek
Pytanie 35
Zasadnicze wymiary misji organizacji obejmuje: 1) tożsamość i filozofia organizacji 2) podstawowe wartości funkcjonowania 3) domeny działalności 4) kluczowe czynniki sukcesu. Odpowiedź prawidłowa to: (s. 304)
D) Wszystkie
A)1 i 2
C) Wszystkie z wyjątkiem podpunktu "2"
B)1 i 3
Pytanie 36
Wśród etapów budowy skutecznej komunikacji Ph. Kotlet i K.L. Keller NIE wyróżniają: (s. 311)
d) mierzenie skuteczności
c) wybór kanału komunikacji
a) określenie celów procesu komunikacji
b) losowy dobór odbiorców komunikatu
Pytanie 37
Do głównych funkcji agencji reklamy NIE zalicza się: (s. 353)
c) kontrola realizacji
b) rozliczenia finansowe
a) przygotowanie promocji
d) kształtowanie promocyjnych funkcji opakowań
Pytanie 38
Decyzje przedsiębiorstwa związane z oceną efektów promocji obejmują cztery obszary zagadnień, pozostające wobec siebie we wzajemnych powiązaniach: (s. 339)
d) Planowanie działań PR, ocena rentowności produktów, prognozowanie trendów rynkowych, wdrażanie nowych produktów.
c) Pole percepcji (terminologię), przedmiot oceny, metody oceny, uwarunkowania
a) Określenie celów promocji, ustalenie budżetu, analiza danych o konkurencji, monitorowanie zmian w branży.
b) Wybór kanałów promocji, określenie grupy docelowej, analiza rynku, tworzenie strategii personalizacji.
Pytanie 39
W jakiej płaszczyźnie można rozpatrywać cele promocji w pierwszym wymiarze? (s. 313)
d) estetycznej
a) ekonomicznej
c) administracyjnej
b) technicznej
Pytanie 40
Ocena efektów polityki promocji jest zagadnieniem: (s. 337)
a) Subiektywnym i złożonym
b) Jednorodnym i subiektywnym
d) Wieloaspektowym i jednorodnym
c) Złożonym i wieloaspektowym