Nauka

Komunikacja marketingowa abcd

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 25
Funkcja informacyjna misji organizacji obejmuje: (s. 304)
a) Identyfikację zakresu potrzeb, które przedsiębiorstwo zamierza zaspokajać
b) Określenie struktury organizacyjnej firmy
d) Zdefiniowanie procedur operacyjnych
c) Wskazanie sposobów optymalizacji kosztów produkcji
Pytanie 26
Cele promocji w pierwszym wymiarze można rozpatrywać na płaszczyznach: (s. 312
b) Strategicznej i taktycznej
a) Ekonomicznej i psychograficznej
c) Operacyjnej i reklamowej
d) Finansowej i operacyjnej
Pytanie 27
Do podstawowych elementów identyfikacji wizualnej zalicza się między innymi: (s. 307)
d. Motywacja pracowników, struktura organizacyjna, kodeks etyczny, model sprzedaży
c. Mailing, reklama radiowa, influencer marketing, sponsoring
a. logo, logotyp, nazwa firmy, znaki bazowe, konstanse promocyjne
b. Strategia cenowa, targetowanie, analiza SWOT, CRM
Pytanie 28
W jakich dwóch aspektach należy rozstrzygnąć cele komunikacji? (s. 311)
b. W aspekcie prawnym i logistycznym
a. W aspekcie wymiaru i horyzontu
d. W aspekcie geograficznym i budżetowym
c. W aspekcie technologicznym i sprzedażowym
Pytanie 29
Które z poniższych stwierdzeń jest prawdziwe w kontekście drugiego etapu kształtowania programu promocji? (s. 316)
a. Etap drugi polega głównie na ustalaniu budżetu kampanii reklamowej.
c. Orientacja marketingowa przedsiębiorstwa pomija analizę segmentów rynku.
b. Celem drugiego etapu jest precyzyjne określenie odbiorców działań promocyjnych oraz strategii (form i sposobu dotarcia do nich z przekazem promocyjnym) (
d. Drugi etap dotyczy jedynie wyboru kanałów dystrybucji.
Pytanie 30
Do metod finansowania komunikacji, zarówno występujących w literaturze, jak i spotykanych w praktyce, NIE należy zaliczyć: (s. 325)
a) metod teoretycznych
b) metod pragmatycznych
d) metod zorientowanych na osiągnięcie założonego celu.
c) metod opartych na automatyzacji decyzji budżetowych (
Pytanie 31
Do rodzajów agencji reklamowych należy zaliczyć: (s. 353-354)
c) agencje half service
d) wszystkie odpowiedzi są fałszywe
b) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
a) agencje outside of the house
Pytanie 32
Do metod pragmatycznych finansowania komunikacji NIE należy: (s. 329)
b) Możliwości finansowe,
a) Procentowa relacja do wartości sprzedaży lub zysku,
c) Budowanie modeli zależności marketingowych,
d) Parytet konkurencji.
Przejdź na Memorizer+
W trybie nauki zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp