Nauka

Komunikacja marketingowa abcd

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 9
Na czym powinna być oparta promocja w niszy (s. 321)
C) Wysoka jakość produktu
D) Niska jakość produktu
A) Głęboka specjalizacja i niezwykła oryginalność
B) Niska specjalizacja i brak oryginalności
Pytanie 10
Który czynnik można zaliczyć do uwarunkowań zewnętrznych komunikacji marketingowej? (s. 337
a) Warunki atmosferyczne
d) Budżet domowy nabywcy
b) Kształt produktu
c) Wysokość podatku dochodowego
Pytanie 11
Co może być efektem nieudanej kampanii promocyjnej? (s. 339)
c) "przejście" konsumentów do konkurencji
d) zwiększenie współpracy z konkurencją
b) wzrost zaufania klientów
a) wzrost sprzedaży
Pytanie 12
Jakie obszary zagadnień obejmują decyzje przedsiębiorstwa związane z oceną efektów promocji? str.338
D. Wszystkie odpowiedzi są błędne
A. Metody recepcji, uwarunkowania metod, metodyka postępowania
C. Pole recepcji, przedmiot oceny, metody oceny, uwarunkowania
B. Pole recepcji, przedmiot oceny, analiza procesów, uwarunkowania.
Pytanie 13
Własny obraz, jaki przedsiębiorstwo zamierza przekazać na rynek, do otoczenia społecznoekonomicznego w procesie komunikacji, to: (strona 302)
a) Tożsamość przedsiębiorstwa
d) Wizja przedsiębiorstwa
b) Image przedsiębiorstwa
c) Misja przedsiębiorstwa
Pytanie 14
Cele promocji w wymiarze pierwszym można rozpatrywać na płaszczyznach: (strona 312)
d) Operacyjnej i psychograficznej
c) Ekonomicznej i psychograficznej
a) Ekonomicznej i taktycznej
b) Strategicznej i psychograficznej
Pytanie 15
Podejście ex ante: (strona 345)
a) Jest wstępną oceną atrakcyjności, poprawności i skuteczności projektowanych działań promocyjnych
d) Opiera się na badaniach na kilku rynkach próbnych, na których bada się potencjalne efekty promocji.
c) Opiera się na badaniach jakościowych na dużej próbie.
b) Wykorzystuje się do pomiaru rzeczywistych efektów kampanii.
Pytanie 16
Na kształtowanie misji wywiera wpływ wiele elementów, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Najważniejsze z nich to: (strona 304)
c) losowe wydarzenia na rynku, indywidualne przekonania zatrudnionych, zasoby firmy, subiektywne emocje właścicieli
a) indywidualne decyzje pracowników, trendy w mediach społecznościowych, kompetencje menedżerów, opinie i doświadczenia klientów
b) zamierzenia i oczekiwania właścicieli, kompetencje kadry menedżerskiej (np. kreatywność, skłonność do ryzyka), zasoby firmy, historia firmy
d) preferencje konsumentów, kreatywność i spontaniczne pomysły zespołu, historia firmy, zmiany strategii konkurencji
Przejdź na Memorizer+
W trybie nauki zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp