Nauka

Ggicith

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 25
Do testów cenowych wykorzystywanych w badaniach marketingu mix na rynkach zagranicznych należą:
test cenowy na półce
test udziału w rynku
test reakcji na cenę
test gotowości zakupu
Pytanie 26
Wskaźnik (nieunormowany) Herfindahla – Hirschmana o wartości bliskiej 100 wskazuje na:
rynek zdominowany przez jednego gracza (prawie monopol)
średni stopień koncentracji rynku
sytuację zbliżoną do konkurencji doskonałej
bardzo duży stopień rozdrobnienia rynku
Pytanie 27
Próba badawcza w badaniach bezpośrednich powinna być tym większa…
im większy jest zakres przestrzenny badań
im większy jest przyjęty poziom ufności
im mniejsza jest wielkość dopuszczalnego błędu
im większy jest stopień homogeniczności badanej populacji
Pytanie 28
Względny udział przedsiębiorstwa w rynku wynosi 0,6. Oznacza to, że:
sprzedaż przedsiębiorstwa stanowi 60% sprzedaży największego konkurenta
sprzedaż przedsiębiorstwa jest o 60% wyższa od sprzedaży największego konkurenta
udział przedsiębiorstwa w całkowitej sprzedaży na rynku wynosi 60%
przedsiębiorstwo jest liderem na rynku
Pytanie 29
Która z poniższych twierdzeń dotyczących wskaźnika doing business są prawdziwe:
Koncentruje się przede wszystkim na ocenie istniejących procedur prawnych, ich czasu i kosztów
Oceny bazuje na opinii praktykantów — ekspertów
Wskaźniki ustalane są na ogół na podstawie sytuacji w większym mieście
Badania prowadzone są z wykorzystaniem jednego hipotetycznego przedsiębiorstwa określonej formie prawnej
Pytanie 30
Które kryteria oceny jakości otoczenia biznesu wchodzą w skład wskaźnika doing business:
Uruchamianie firm
Sytuacja makroekonomiczną w kraju
Płacenie podatków
Uzyskanie przyłączenie do sieci elektrycznej
Pytanie 31
Które z poniższych kryteriów może mieć zastosowanie do segmentacji nabywców instytucjonalnych:
Wielkość zamówień
Profil produkcyjny
Wielkość przedsiębiorstwa
Lokalizacja geograficzna firmy
Pytanie 32
Do kryteriów behawioralnych stosowanych w mikrootoczeniu należą:
Intensywność użytkowania produktu
Osobowość
Stopień lojalności
Wyznawanie wartości
Przejdź na Memorizer+
W trybie nauki zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp