Nauka

Systemy zintegrowane

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 81
Model sukcesu DeLone’a i McLean’a:
stanowi syntezę poprzednich badań dotyczących pojęcia sukcesu
zawiera jedynie pojęcia związane z jakością informacji
zawiera wzór na wyliczenie sukcesu wdrożenia SZ
zawiera 3 wzajemnie powiązane wymiary sukcesu
Pytanie 82
Cykl życia systemu wg Markus i Tanis:
skupia się szczególnie na fazach powdrożeniowych
obejmuje trzy fazy przedwdrożeniowe
obejmuje cztery fazy całego cyklu życia systemu
obejmuje sześć faz całego cyklu życia systemu
Pytanie 83
(Interesariusze): Sukces wdrożenia systemu zintegrowanego w dużej mierze zależy od:
ilości osób
wielkości firmy
poświęcenia
determinacji
Pytanie 84
(Poziom rozwoju): Jakie motywacje w wyborze systemu wskazują przedsiębiorstwa polskie i z krajów wysokorozwiniętych?
lepsze oddziaływanie na klientów
wady poprzednich systemów
redukcja kosztów
reorganizacja firmy
Pytanie 85
(Fazy): Rozpatrując model cyklu życia Initiation – Infusion, w której fazie szkolenia są krytycznym czynnikiem dla wdrożenia systemu:
Routinization
Adoption
Acceptance
Adaptation
Pytanie 86
Badając cykl życia SZ możemy stwierdzić, że wdrożenia w przedsiębiorstwach polskich, w porównaniu z przedsiębiorstwami brytyjskimi, cechuje:
traktowanie analizy przedwdrożeniowej jako osobnego projektu
zakończenie projektu po fazie Routinization lub Decline
szybciej zmieniające się wymagania w stosunku do systemu
zakończenie projektu po fazie Infusion
Pytanie 87
Wg. Badań przeprowadzonych wśród wdrożeń w polskich przedsiębiorstwach dotyczących determinant, system:
występuje przede wszystkim jako czynnik sukcesu
jest postrzegany jako determinanta przede wszystkim przez użytkowników
jest postrzegany jako determinanta przede wszystkim przez kierowników projektów
jest postrzegany przede wszystkim jako bariera
Pytanie 88
Procedura MRP:
wykorzystuje zestawienie materiałów (strukturę produktu), aby przekształcić potrzeby netto poziomu ostatniego na potrzeby brutto poziomu następnego.
rozpoczyna się od wykorzystania GHP dla znalezienia potrzeb brutto pozycji z poziomu 0
używa czasu realizacji zamówienia i innych istotnych informacji, aby znaleźć czas zamówienia
korzysta jedynie ze struktury produktu i wielkości zapasu