Nauka

European BC 2A

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 17
W SEKTORZE BANKOWOśCI PRYWATNEJ NAJBARDZIEJ ZAMOŻNE GRUPY KLIENTóW:
wymagają dalszej zaawansowanej segmentacji,
oznacza traktowanie każdego klienta z osobna, indywidualne dobieranie oferty i dopasowanie obsług
posiada wolne aktywa powyżej 25 mln USD.
posiada wolne aktywa powyżej 50 mln USD.
Pytanie 18
POD WZGLęDEM MARKETINGOWYM DO SEGMENTU KLIENTA DETALICZNEGO W WIęKSZOśCI BANKóW ZALICZA Się:
Klientów indywidualnych (osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej).
Klientów indywidualnych (osoby prawnęnie prowadzące działalnościgospodarczą).
Pytanie 19
SEKTOR KLIENTóW DETALICZNYCH W DU¿EJ MIERZE TWORZą OSOBY PRYWATNE, KTóRE MO¿NA PODZIELIć NA NASTęPUJąCE PODSTAWOWE SEGMENTY:
klientow bankowości specjalistycznej
klientow bankowości personalnej
klientow bankowości prywatnej
klientow bankowości masowej
Pytanie 20
KTóRE Z WYMIENIONYCH CZYNNIKóW MAJą ZASADNICZY WPłYW NA ZAPOTRZEBOWANIE KLIENTA DETALICZNEGO NA PRODUKTY I USłUGI BANKOWE ?
wiek
stan ekonomiczny
wykonywany zawód
Pytanie 21
PROCEDURA "POZNAJ SWOJEGO KLIENTA" (KNOW YOUR CUSTOMER) STOSOWANA W SEKTORZE BANKOWYM POLEGA NA:
ustaleniem, czy klient figuruje na wydanej przez ministerstwo skarbu liście znanych lub podejrzanych organizacji terrorystycznych,
pozyskiwaniem informacji o kliencie przed założeniem konta,
poinformowaniem klienta przed otwarciem konta o wymogu dotyczącym pozyskiwania informacji o jego tożsamości.
tworzeniem i zachowaniem rejestru informacji związanych z weryfikacją tożsamości klienta,
identyfikacją tożsamości klienta przed i po założeniu konta,
ocenie zamożnych klientow bankow
Pytanie 22
PROCEDURA "POZNAJ SWOJEGO KLIENTA" (KNOW YOUR CUSTOMER) W SEKTORZE BANKOWYM:
Dzięki obserwacji wielkości, częstotliwości oraz kierunkow dokonywanych nietypowych transakcji możliwe jest wysuwanie podejrzeń co do nielegalności pochodzenia środkow finansowych oraz powiązań klienta ze światem przestępczym.
określana jest jako zbior danych składający się na aktualny stan wiedzy o kliencie w celu ustalenia jego wiarygodności oraz rodzajow transakcji
dotyczy zamożnych klientow bankow
Pytanie 23
PROGRAM "POZNAJ SWOJEGO KLIENTA" (KNOW YOUR CUSTOMER) W SEKTORZE BANKOWYM JEST NARZęDZIEM WYKORZYSTYWANYM GłóWNIE:
stałych klientow bankow
zamożnych klientow bankow
nowych klientow bankow
Pytanie 24
Z JAKIMI KLIENTAMI ZWIąZANE MO¿E BYć POSTęPOWANIE ARBITRA BANKOWEGO?:
wyłącznie konsumentami.
małych przedsiembiorstw
dużych przedsiembiorstw