Nauka

European BC 2A

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 81
OPERACJA POLEGAJąCA NA WYDANIU DOKUMENTóW REPREZENTUJąCYCH TOWAR W ZAMIAN ZA ZAPłATę OKREśLONEJ KWOTY PRZEZ IMPORTERA, PRZY ZASTRZE¿ENIU MO¿LIWOśCI ODSTąPIENIA PRZEZ IMPORTERA OD ZAPłATY, TO:
nieodwołalna akredytywa potwierdzona,
odwołalna akredytywa
nieodwołalna akredytywa potwierdzona,
Pytanie 82
KTÓRE Z INKAS NAJLEPIEJ ZABEZPIECZA INTERESY EKSPORTERA?
Inkaso pocztowe
nieodwołalna akredytywa potwierdzona,
|nieodwołalna akredytywa potwierdzona| Inkaso eksportowe, akredytywa dokumentowa
Pytanie 83
POŁĄCZENIE LOKATY TERMINOWEJ Z INWESTYCJĄ NA RYNKU KAPITAŁOWYM OKREŚLAMY, JAKO:
lokaty elastyczne,
produkty(lokaty) strukturyzowane.
lokaty progresywne,
Pytanie 84
LOKATY, KTÓRYCH OPROCENTOWANIE ROŚNIE WRAZ Z DŁUGOŚCIĄ OKRESU UTRZYMYWANIA LOKATY, TO
lokaty elastyczne,
produkty strukturyzowane.
lokaty progresywne,
Pytanie 85
ŚRODKI PIENIĘŻNE, GROMADZONE NA RACHUNKACH BANKOWYCH Z OKREŚLONYM TERMINEM PRZECHOWYWANIA, GDZIE W PRZYPADKU NIEDOTRZYMANIA TERMINU PRZECHOWYWANIA DEPOZYTU NASTĘPUJE CZĘŚCIOWA LUB CAŁKOWITA UTRATA ODSETEK, TO:
lokaty terminowe
Bancassurance,
Konta oszczędnościowe
Pytanie 86
DO PRODUKTóW ZAWIERAJąCYCH MAR¿ę ODSETKOWą, OFEROWANYCH KLIENTOWI INDYWIDUALNEMU, A NALE¿ąCYCH DO GRUPY PASYWóW BANKU ZALICZAMY:
Kredyty, Pożyczki,
Usługi maklerskie
Bancassurance,
Lokaty terminowe,
Wykonywanie rozliczeń,
Konta oszczędnościowe,
Pytanie 87
CRM CZYLI ZARZąDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM TO:
obejmuje narzędzia i procesy, których celem jest zbudowanie lojalności klientów i
Rozwój zyskownych i długotrwałych relacji z wybranymi klientami.
Rozwój zyskownych i krótkotrwałych relacji z wszystkimi klientami.
Pytanie 88
BUDOWANIE DłUGOTERMINOWEJ RELACJI Z KLIENTEM POLEGA NA:
Koncentowanie się na zysku i sprzedaży
Związanej z „miękkimi” aspektami marketingu, takimi jak komunikacja między ludźmi, dbałość o długoterminową relację (lojalność) klienta.
Strategie oparte na tym paradygmacie wykorzystują nowoczesne technologie informacyjne
Management) obejmuje narzędzia i procesy, których celem jest zbudowanie lojalności klientów i ich wartości przez jak najlepsze zaspokojenie indywidualnych potrzeb
Koncentruje się na związanych z obsługą klienta działaniach marketingowych wspomagających efektywność sprzedaży.