Nauka

Zarządzanie i komunikacja międzynarodowa

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 33
Kultura
stanowi byt wrodzony człowiekowi
stanowi byt złożony
zbudowana jest z elementów niepowiązanych wzajemnie zależnościami
pozyskiwana jest w procesie socjalizacji
Pytanie 34
Aby uzyskać wysoki poziom efektywności komunikacji w środowisku zróżnicowanym kulturowo należy
kształtować umiejętność słuchania
tworząc zespół eliminować zróżnicowania ludzi pod względem osobowości
kształtować tolerancję wobec odmiennych poglądów
eliminować nieformalne kontakty między ludźmi
Pytanie 35
Wzajemne oddziaływanie na siebie ludzi reprezentujących odmienne kultury określa się jako
szok kulturowy
wielokulturowość
multikulturalizm
interakcje międzykulturowe
Pytanie 36
Retencja informacji oznacza
konieczność zagwarantowania ,,zbiorowej pamięci organizacji”
retrospektywne nadawanie sensu informacjom UKRYJ ODPOWIEDŹ
tworzenie i wzmacnianie w procesie komunikacji podwójnej pętli interakcji
Pytanie 37
Aby komunikacja była efektywna w środowisku zróżnicowanym kulturowo należy
wzbogacać wypowiedź przykładami
przeciwdziałać nieformalnym kontaktom ludzi
umożliwić komunikującym się osobom wzajemne zapoznanie się
przeciwdziałać możliwości analizowania argumentów przez słuchaczy
Pytanie 38
Do kanału wokalnego komunikacji zalicza się
intonację
śmiech
gesty
kontakt wzrokowy
płacz
Pytanie 39
Do pozawerbalnych elementów kanału wokalnego, tzw. oddzielników wokalnych, zalicza się
śmiech
intonację
rytm
dźwięk typu "hmmm..."
ciszę
Pytanie 40
Do pozawerbalnych elementów kanału wokalnego, tzw. charakteryzatorów wokalnych, zalicza się
ciszę
intonację
śmiech
rytm
dziwięki typu "hmmmm..."