Nauka

Marketing w leśnictwie- Piszczek

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 49
dodawanie nowych jednostek do linii produktów pod tą sama marka,np. wprowadzanie na rynek nowego sortymentu drewna S2ac
rozszerzenie produktu
zwiekszenie pordukcji
segmentacja rynkowa
Pytanie 50
w tej strategii wszystkie produkty są identyczne i nie uwzględniają specyficznych oczekiwań i preferencji klientów
market -
market +
commodity
Pytanie 51
w tej strategii cena jest podstawowym narzędziem konkurencji
commodity
market plus
marekt minus
Pytanie 52
korzyścią płynącą z tej strategii jest możliwość szybkiego zwrotu nakładów poniesionych na badania i wdrożenie produkcji nowego, bezkonkurencyjnego produktu
commodity
market minus
market plus
Pytanie 53
w systemie tym pośrednik zobowiązuje się przez okres kilku lub więcej lat dystrybuować produkty wytwórcy w zamian min.za prawo do używania jego znaku towarowego
system dystrybucji wzrokowy
segmentacja sprzedaży
system dystrybucji kontraktowy
Pytanie 54
jest zbiorem korzyści(użyteczności)dla nabywcy
produkt
logo
treść
marka
Pytanie 55
ta strategia polega na oferowaniu zróżnicowania produktu dla całego rynku
segmentacja
market -
dyferencjacja
Pytanie 56
ta strategia polega na wprowadzaniu produktu na rynek po konkurencyjnej (niższej) cenie niż oferta konkurentów:
market minus
market +
commodity