Nauka

Marketing w leśnictwie- Piszczek

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 41
popyt ........................... (Ed<0)dotyczy dóbr substytucyjnych,czyli tanich zamienników droższych produktów.
market -
odwrotnie elastyczny
proporcionalny
nieelastyczny cenowo
Pytanie 42
cenę można obniżyć wówczas gdy popyt jest
odwrotnie elastyczny
nieelastyczny
elastyczny cenowo
Pytanie 43
kupując jednorazowo cały kontener drewna możemy uzyskać dyskonto
jaksosciowe kumulytatywne
ilosciowe kumulatywne
nie można dostać
ilościowe niekumulatywne.
Pytanie 44
....................system dystrybucji tworzą firmy, które zarówno przed jak i po transakcji są niezależne.
tradycyjny
losowy
spekrtalny
konwencjonalny
Pytanie 45
najczęściej spotykanym rodzajem dystrybucji stosowanym w gospodarstwie leśnym przy sprzedaży produktów jest
dystrybucja pośrednia
dystrybucja bezpośrednia
segmentacyjna
Pytanie 46
podstawowymi celami................... są komunikacja i zwiększenie wolumenu sprzedaży.
promocji
dystrybuanty
wielkości nakładu
Pytanie 47
w metodzie .................. wielkość budżetu promocyjnego ustala się jako odsetek wartości sprzedaży brutto
procentu zakupu
wielkosci sprzedaży
procentu sprzedaży
Pytanie 48
drewno i PCV wykorzystywane w produkcji stolarki otworowej to dobra
komplementarne
trwałe
sybstutycyjne
luksusowe
Przejdź na Memorizer+
W trybie nauki zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp