Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript!
Ucz się szybciej
Testy
Fiszki
Notatki
Zaloguj
Ustawienia
Nauka
Marketing w leśnictwie pi
Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 49
cena w tej strategii jest podstawowym narzędziem konkurencji -
Pytanie 50
cena tego samego produktu jest różna
Pytanie 51
dodanie gratisu w postaci odpadów porębowych do samochodu dłużyc
Pytanie 52
dodawanie nowych jednostek do linii produktów pod tą samą marką, np wprowadzanie na rynek nowego sortymentu drzewnego s2ac
Pytanie 53
działanie to obejmuje miedzy innymi : magazynowanie, eksploatowanie towaru i zawieranie transakcji
Pytanie 54
działanie to polega na dodaniu do linii tanich produktów jednego droższego co ma poprawić wizerunek całej linii
Pytanie 55
działanie to polega na osobowym i nieodpłatnym prezentowaniu produktu usługi lub idei
Pytanie 56
działanie to polega na poszukiwaniu nowych zastosowań dla produktu
Następne pytania
Pozostało stron: 3
Wykryliśmy, że blokujesz reklamy na naszej stronie.
Aby dokończyć naukę i uzyskać dostęp do podsumowania odblokuj wyświetlanie reklam lub skubskrybuj plan Memorizer+