Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript!
Ucz się szybciej
Testy
Fiszki
Notatki
Zaloguj
Ustawienia
Nauka
Marketing w leśnictwie pi
Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 33
w fazie.....cyklu życiowego mamy doczynienia z produktem ulepszonym
Pytanie 34
w fazie ..... dynamicznie przybywa konkurentów,celem marketingowym jest....... zaś produkt jest ulepszony
Pytanie 35
w fazie ...........nacisk marketingowy jest położony na przyciągnięcie uwagi, zaś w fazie ..........na preferencje marki
Pytanie 36
w fazie schyłku celem strategicznym jest........, produkt jest .........a dystrybucja jest....
Pytanie 37
w fazie schyłku konsumentami są......a ........jest selektywna
Pytanie 38
w fazie wprowadzania stosujemy......dystrybucję, ..... jest nieistotny, zaś ......jest rozwój rynku
Pytanie 39
w fazie wzrostu cena......wolumen sprzedaży ....., a produkt jest......
Pytanie 40
w ramach działań marketingowych zwiększa się popyt i zadowolenie nabywców przez .............., wymianę i fizyczne przekazywanie tych dóbr i usług
Następne pytania
Pozostało stron: 5
Wykryliśmy, że blokujesz reklamy na naszej stronie.
Aby dokończyć naukę i uzyskać dostęp do podsumowania odblokuj wyświetlanie reklam lub skubskrybuj plan Memorizer+