Nauka

PIO by Szakal

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Przejdź na Memorizer+
W trybie nauki zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp
Pytanie 1
Analiza scenariuszy jest podstawową techniką wykorzystywaną do:?
Identyfikowania metod i komunikatów dla wszystkich funkcji oprogramowania
Weryfikacji poprawności związków klas
Definiowania obiektów i klas
Definiowania funkcji oprogramowania
Pytanie 2
Cechą jakiego modelu jest spojrzenie na cykl życia oprogramowania jak na proces liniowy?
Montaż z gotowych elementów
Model spiralny
Model kaskadowy
Realizacja przyrostowa
Pytanie 3
Celem jakiego modelu cyklu życia oprogramowania jest minimalizacja ryzyka błędnego
określenia wymagań?
Prototypowanie
Model kaskadowy
Realizacja kierowana dokumentami
Programowanie odkrywcze
Pytanie 4
Co obejmuje wdrożenie pakietu CASE? (wybierz dwie odpowiedzi)
Szkolenie pracowników
Zdefiniowanie niezbędnych raportów
Skonfigurowanie słownika danych
Wykonanie pilotowego projektu z użyciem narzędzi CASE
Pytanie 5
Co jest podstawowym rezultatem fazy projektowania cyklu życia oprogramowania?
Wstępny model tworzonego oprogramowania
Dokument inicjujący projekt
Dokument opisujący stworzony projekt oprogramowania
Dokument definiujący wymagania użytkownika
Pytanie 6
Co jest celem fazy określania wymagań?
Ustalenie oczekiwań Klienta wobec tworzonego oprogramowania
Ustalenie oczekiwań Klienta wobec tworzonego oprogramowania i zapisanie ich w postaci zrozumiałego dokumentu
Przedyskutowanie wymagań Klienta wobec tworzonego oprogramowania
Zapisanie wymagań Klienta w postaci zrozumiałego dla obu stron, spójnego dokumentu
Pytanie 7
Co to jest destruktor (na przykładzie jeżyka C )?
Metoda korząca nowe obiekty danej klasy
Metoda, która służy do ustawiania związków pomiędzy obiektami
Metoda, która usuwa obiekty danej klasy
Metoda służąca do edycji pól danej klasy
Pytanie 8
Co to jest konstruktor (na przykładzie języka C ) ?
Metoda która usuwa obiekty danej klasy
Metoda tworząca nowe obiekty danej klasy
Metoda służąca do powierania wartości pól danej klasy
Metoda służąca do edycji pól danej klasy