Nauka

Marketing Międzynarodowy

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 17
Do podstawowych rodzajów badań marketingowych rynków zagranicznych zaliczamy:
badania ankietowe
badania strukturalne i koniukturalne
badania pierwotne i selektywne
badania marki
Pytanie 18
Mikrosegmentacja dotyczy rynku: (wielokrotny wybór)
lokalnego
globalnego
sub-globalnego
regionalnego
międzynarodowego
Pytanie 19
Optymalna charakterystyka zasobów rzeczowych przedsiębiorstwa to:
niezależność i samowystarczalność
nowoczesność i elastyczność
mobilność logistyczna
posiadanie struktury homologicznej
Pytanie 20
Wymiary marketingu partnerskiego wg. C Groonroos'a: (wielokrotny wybór)
funkcjonalny
strukturalny
taktyczny
strategiczny
Pytanie 21
Na czym polega teoria "czarnych łabędzi"?
dostosowanie firmy do przyszłych warunków rynkowych
różnice w podejściu do uwarunkowań kulturowych w badaniach marketingowych
pojawienie się nowych zjawisk, które wywołują ogromny wpływ na otoczenie
segmentacja rynków
Pytanie 22
Jakie są trzy podstawowe zasady koncepcji marketungowej? (chronologicznie)
Pytanie 23
Jakie są poziomy strategii w przedsiębiorstwie? (chronologicznie)
Pytanie 24
Jakie są narzędzia marketingowe służące do implementacji strategii?