Nauka

A27: Technik reklamy, egzamin Wrzesień 2014

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 17
Graficzna forma przedstawienia marki to
grafotyp
logo
logotyp
prototyp
Pytanie 18
Firma przygotowała kampanię reklamową produktów dla dzieci i młodzieży. W kampanii zadbano o to, żeby przekaz reklamowy nie zagrażał fizycznemu, psychicznemu i moralnemu rozwojowi dzieci i młodzieży oraz nie podważał autorytetu rodziców. W przypadku takiej reklamy zastosowano wytyczne
sponsoringu
kodeksu etyki reklamy
ustawy o prawie autorskim
prawa pracy
Pytanie 19
Przedmiotem prawa autorskiego i własności intelektualnej jest wykorzystywany w pracy firmy reklamowej
symbol urzędowy
program komputerowy
opublikowany opis patentowy
akt normatywny
Pytanie 20
Firma reklamowa na zamówienie klienta opracowała plakat reklamowy. Na plakacie zastosowano kilka odcieni jednego koloru. Zastosowana technika komponowania kolorów to zestawienie
prostolinijne
kontrastowe
harmonijne
monochromatyczne
Pytanie 21
Informacja dla klienta o sprzedaży wiązanej w markowej sieci sklepów, polegająca na tym, że przy zakupie kompletu: spodnie + marynarka, klient otrzymuje rabat 30%, jest związana z promocją
barterową
handlową
konsumencką
wewnętrzną
Pytanie 22
Dokument, który zawiera opis zasad i procedur stosowania elementów tożsamości wizualnej firmy, to
typografia firmowa
akcydens służbowy
logograf wizualny
księga standardów CI
Pytanie 23
Dwie panie otworzyły zakład usług krawieckich na dużym osiedlu mieszkaniowym. O swojej działalności chcą poinformować mieszkańców osiedla. Dobrą i niedrogą formą reklamy będą
spoty telewizyjne
ulotki reklamowe
citylighty
billboardy
Pytanie 24
Agencja reklamowa przygotowuje kampanię promocyjną dla niedużej firmy, która dysponuje bardzo niskim budżetem na działania promocyjne. Oczekiwaniem firmy jest dotarcie do jak największej liczby klientów za stosunkowo nieduże pieniądze. W takim przypadku agencja reklamowa powinna zaproponować następujące środki przekazu reklamowego:
reklamę kinową, prasową i internet
spot telewizyjny, citylight i direct mail
reklamę telewizyjną, radiową i prasową
ulotki, plakaty, direct mail