Nauka

ZIK2

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 49
50. Które zadania z poniższych czynności polskie banki mogą powierzać do realizacji zewnętrznej?
c) analiza ryzyka kredytowego
b) zarządzanie aktywami i pasywami
d) przyjmowanie dyspozycji przeprowadzania bankowych rozliczeń pieniężnych związanych z prowadzeniem rachunków bankowych
a) zawieranie i zmienianie umów rachunków bankowych
Pytanie 50
51. Ogół zamierzeń i kierunków działań instytucji kredytowej, dotyczących jakości, wyrażony w sposób formalny przez najwyższe jego kierownictwo to:
b) misja banku
a) system jakości
d) polityka jakości
c) księga jakości
Pytanie 51
52. Dokumentacja systemu jakości zawiera:
b) księgę jakości
d) listę markerów jakości, czyli atrybutów produktów i usług istotnych z punktu widzenia jakości
c) normy jakości np. ISO 9001
a) plan jakości
Pytanie 52
53. W ramach kosztów jakości w bankach można wyróżnić koszty niezgodności które dzielą się na:
b) Koszty niespełnienia wymagań klientów, koszty prewencji, koszty inspekcji
a) Koszty reklamacji i skarg, koszty błędnej informacji, koszty monitorowania niezgodności
d) Koszty błędów wewnętrznych i zewnętrznych, koszty przekraczania wymagań klientów
c) Koszty niezgodności, koszty zgodności
Pytanie 53
54. Systematyczny i ciągły proces mierzenia wyrobów, usług oraz procesów względem najsilniejszych konkurentów lub tych organizacji, które są liderem w danej dziedzinie nazywamy:
a) polityką jakości
b) benchmarkingiem
d) marketingiem relacji
c) bankowym procesem referencyjnym
Pytanie 54
55. Rodzaje benchmarkingu:
Funkcyjny
Konkurencyjny
Wewnętrzny
Pytanie 55
56. Co nie należy do fazy realizacji w zarządzaniu personelem?
a) rozwój i motywowanie
d) pozyskiwanie pracowników
b) planowanie kadr
c) controlling personalny
Pytanie 56
57. Kafeteria to rodzaj motywowania:
a) normatywne
c) administracyjno-prawne
d)pobudzające niepieniężne
b) pobudzające pieniężne