Nauka

ZIK2

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 81
Doświadczenie klienta:
b) jest zmienne w czasie
d) to wewnętrzny zbiór odczuć i subiektywnych sądów wynikający z wszelkich interakcji z bankiem, odnoszący się przede wszystkim do oczekiwań klienta i stopnia ich zaspokojenia
c) powstaje jedynie w bezpośrednich interakcjach z pracownikami banku
a) nie daje się kształtować przez bank
Pytanie 82
Fazy zarządzania klientem banku to:
a) etap pozyskiwania klientów, etap obsługi posiadanych klientów, etap utraty klientów
b) etap rozpoznania klientów, etap pozyskania klientów, etap indywidualizacji klientów
d) etap ewaluacji klientów, etap segmentacji klientów, etap obsługi posiadanych klientów
c) etap akwizycji klientów, etap ewaluacji klientów, etap obsługi posiadanych klientów
Pytanie 83
Program kafeteryjny to mechanizm, który może wchodzić w skład:
d) motywowania pobudzającego materialnego
b) motywowania pobudzającego niematerialnego
c) motywowania administracyjno-prawnego
a) motywowania normatywnego
Pytanie 84
W które obszary da się wpisać komponenty modelu biznesowego (w uproszczeniu):
a) obszar dekomponowania wartości (poprawna odpowiedz to obszar kreowania wartości)
d) obszar finansowy
c) obszar infrastruktury i sieci partnerskiej
b) obszar budowania relacji z klientem
Pytanie 85
Wzrost zewnętrzny instytucji kredytowej może odbywać się przez:
b) Outsourcing
c) Fuzje
d) Alians strategiczny
a) Inkluzje
Pytanie 86
Model biznesowy w mBanku (pierwotny):
a) dyskontowany
d) dyskontowy
b) zdyskontowany
c) otwartej architektury
Pytanie 87
System zarządzania jakością z uwzględnieniem metod statystycznych:
c) Six Sigmua
b) EFQM
d) ISO
a) Six Sigma
Pytanie 88
Big Data:
c) tylko dane numeryczne ?
a) zróżnicowane dane
b) mogą prowadzić do zdobycia nowej wiedzy