Nauka

efektywne zarządzanie IT w przedsiębiorstwie

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 73
Service desk jest:
funkcją,
rolą,
procesem,
rodzajem mebla biurowego.
Pytanie 74
Zarządzanie operacjami IT to funkcja, która:
zajmuje się zarządzaniem wyposażeniem,
realizuje codzienne czynności składające się na zarządzanie usługami IT,
jest odpowiedzialna za dostarczanie umiejętności technicznych do wsparcia usług IT.
zajmuje się kontrolą eksploatacji IT,
Pytanie 75
Podstawowym celem działań realizowanych w fazie ciągłego doskonalenia usług IT jest:
nieustanne dopasowywanie użyteczności i gwarancji usług IT do zmieniających się potrzeb biznesu,
identyfikacja oraz implementacja usprawnień usług IT,
projektowanie nowych lub zmienianych usług,
budowa uzasadnienia biznesowego dla zmienianych usług IT.
Pytanie 76
Dodatkowa wartość z inwestycji (VOI - Value on Investment) to:
wartość wynikająca ze stworzenia korzyści obejmujących poza finansowe oraz długoterminowe rezultaty,
miara oczekiwanej korzyści z inwestycji,
stosunek zysku netto z inwestycji do wartości netto zainwestowanych aktywów.
pozytywny efekt osiągnięty przez realizację usprawnień,
Pytanie 77
Ile faz obejmuje tzw. cykl Deminga?
6
5
3
4
Pytanie 78
Walidacja to czynność zapewniająca, że:
spełnione są wymagania biznesowe, nawet gdy zmieniły się one w stosunku do oryginalnego projektu.
nowa usługa IT zaspokoja potrzeby biznesu,
usługa IT spełnia uzgodnione wymagania,
element konfiguracji spełnia specyfikację,
Pytanie 79
Zarządzanie konfiguracją to proces odpowiadającym za:
walidację nowych lub zmienionych usług IT.
śledzenie i raportowanie wartości aktywów przez cały ich cykl życia,
przenoszenie nowego lub zmienionego sprzętu do środowiska produkcyjnego,
utrzymywanie informacji o elementach konfiguracji, niezbędnych do świadczenia usługi IT,
Pytanie 80
Odpowiedzialność menedżera service desk obejmuje:
obsługę incydentów i wniosków o usługę,
dokumentowanie działań składających się na poprawny przebieg procesu zarządzania incydentami.
realizację działań składających się na poprawny przebieg procesu zarządzania incydentami,
planowanie działań składających się na poprawny przebieg procesu zarządzania incydentami,
Przejdź na Memorizer+
W trybie nauki zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp