Nauka

Inżynieria produkcji

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 161
Który z czynników nie skraca cyklu dystrybucji i obsługi klienta
eliminacja nadmiernej liczby magazynów i hurtowni na drodze od producenta do klienta
sprawna organizacja sieci serwisowej
modernizacja technologiczna i organizacyjna procesów montażu i pakowania
sprawnie zorganizowany marketing i system zachęt finansowych
Pytanie 162
Wybierz właściwą kolejność (co zawiera się w czym)
czynność &rt; ruch roboczy &rt; operacja &rt; zabieg
ruch roboczy &rt; zabieg &rt; operacja &rt; czynność
zabieg &rt; operacja &rt;czynność &rt; ruch roboczy
operacja &rt; zabieg &rt; czynność &rt; ruch roboczy
Pytanie 163
Na czym polega grupowanie w procesie produkcji
na łączeniu maszyn o podobnej funkcji w grupy tworząc większe stanowiska
żadna z powyższych
na łączeniu w grupy części składowych wyrobów wg ich podobieństwa technologicznego
na podziale na grupy/etapy całego cyklu produkcji
Pytanie 164
Procesy produkcyjne (podział wg stosowanych technologii) to
żadna z powyższych
wydobywcze, przetwórcze, usługowe, obróbkowe
wydobywcze, obróbkowe, przetwórcze, montażowe i demontażowe, naturalne i biotechnologiczne
montażowe i demontażowe, naturalne i biotechnologiczne, usługowe i handlowe
Pytanie 165
Dlaczego obecnie dąży się do minimalizacji zapasów?
obecny trend jest odwrotny – zwiększa się zapasy celem uniknięcia wahań cen surowców na światowych rynkach
ponieważ zapasy to zamrożony kapitał który nie pracuje, lecz generuje dodatkowe koszty
ponieważ, tworzenie jakichkolwiek zapasów w przedsiębiorstwie, jest zbędne
ponieważ, zapasy nie są obecnie tak potrzebne jak kiedyś – materiały można natychmiast nabyć na rynku
Pytanie 166
Oczekiwanie na części i półfabrykaty kompletujące zawarte są w:
składowaniu
procesach naturalnych
kontroli, pomiarach i badaniach
transporcie
Pytanie 167
Skracanie cyklu wytwarzania jest funkcja kierowników produkcji wszystkich szczebli
pierwszoplanowych
drugoplanowych
nie ma prawidłowej odpowiedzi
trzecioplanowych
Pytanie 168
Organizacja sieci serwisowej polega na tym, aby klient mógł
w okresie gwarancyjnym uzyskać z powrotem wyrób niezależnie od czasu trwania gwarancji
nie ma prawidłowej odwiedzi
w okresie żywotności wyrobu mógł oddać go do serwisu
w okresie gwarancyjnym, w najkrótszym czasie, uzyskać powtórnie sprawny do eksploatacji wyrób