Czego to definicja: To dostarczanie właściwego produktu, po właściwej cenie, we właściwym czasie i miejscu i przy użyciu właściwych środków promocji?
Orientacji biznesowej
Marketingu partnerskiego
Marketingu
Otoczenia rynkowe przedsiebiorstwa
Pytanie 2
Wybierz to co należy do otoczenia bliższego(bezpośredniego).
Właściwy produkt
Pośrednicy
Nabywcy
Czynniki techlogiczne
Dostawcy
Czynniki demograficzne
Konkurenci
Pytanie 3
Jakie to będą czynniki: -wartości i normy społeczne -wzory zachowań -ewolucja roli kobiet
Czynniki demograficzne
Czynniki społeczno-kulturowe
Czynniki socjologiczne
Pytanie 4
Wybierz instrumenty produktu:
Usługi posprzedażowe
Jakość
Logistyka marketingowa
Marka
Cena
Oznakowanie
Reklama
Pytanie 5
Które czynniki nie są czynnikami prawnymi?
Ochrona środowiska naturalnego
Układ partii politycznych
System edukacji
Koniunktura gospodarcza
Okresowe wyże i niże demograficzne
Pytanie 6
O kim mowa? Wspierają przedsiębiorstwo w procesie dystrybucji oraz świadczą na jego rzecz usługi.
Pośrednicy
Konkurenci
Dostawcy
Nabywcy
Pytanie 7
Tworzenie wariantów koncepcji polega na podejmowaniu decyzji dotyczacych?
różnych instrumentów promocji
różnych form i kanałów dystrybucji
produktów o różnych cechach
Wszystkie odpowiedzi
różnych poziomów cen
Pytanie 8
Co dodatkowo pojawia się w formule"5P", czego nie było w formule"4P"?
Personel
Produkt
Cena
Promocja
Pytanie 9
Czy to zdanie jest prawdziwe: Koncepcja marketingu partnerskiego wychodzi z założenia, że utrzymanie zdobytego klienta jest pięciokrotnie tańsze niż zdobycie nowego i aż dwudziestokrotnie tańsze niż odzyskanie klienta już utraconego?
Tak
Nie
Pytanie 10
O jakiej orientacji biznesowej mowa? Koncentruje uwagę na badaniach popytu i dostosowuje produkt do potrzeb nabywców.
Oreintacja marketingowa
Orientacja marketingowa strategiczna
Orientacja sprzedażowa
Pytanie 11
Na czym koncentruje się orienacja produkcyjna? Na:
obiżce cen
obniżce kosztów jednostkowych
obserwacji otoczenia
wzroście produkcji
Pytanie 12
Co to są instytucje non profit?
Instytuje nie nastawione na zysk
Instytuje nastawione na zysk
Pytanie 13
Jaka relacja zachodzi między firmą LEGO a firmą COBI?