Strona 3

Test z Zarządzania Jakością

Pytanie 17
Planem w systemie zarządzania może być :
plan produkcji
żadne z wymienionych
harmonogram działań
zlecenie produkcyjne
Pytanie 18
Polityka jakości :
jest poddawana przeglądom, aby była aktualna
jest odpowiednia do celów organizacji
nie zawiera zobowiązań do spełnienia wymagań SZJ i ciągłego doskonalenia
jest podstawą do oceniania i przeglądu celów jakościowych
Pytanie 19
Dokumentem systemowym systemu zarządzania jakością nie jest :
księga jakości
instrukcja
formularz
procedura
Pytanie 20
Księga jakości powinna zawierać informacje o zakresie systemu i ewentualnych wyłączeniach, odwołania do procedur, opis wzajemnych zależności objętych systemem :
NIE
TAK
Pytanie 21
Główne cele wdrażania systemu zarządzania jakością to :
wykazanie zdolności do ciągłego dostarczania wyrobu spełniającego wymagania klienta i wymagania mających zastosowanie przepisów
spełnienie przepisów prawnych
zwiększenie zadowolenia klienta
Pytanie 22
Do pięciu fundamentalnych koncepcji SZJ nie należy :
zarządzanie projektami
kontekst organizacji
jakość
strony zainteresowane
Pytanie 23
Audit wewnętrzny powinien prowadzony być :
na zgodność z wymaganiami własnymi organizacji dotyczącymi SZJ
zawsze przez auditora trzeciej strony
w zaplanowanych odstępach czasu
na zgodność z normą ISO 9001:2015
Pytanie 24
Wymagania związane z orientacją na kliencie wymagają na kierownictwie konieczność :
określenia, zrozumienia i spełnienia wymagań
analizy strat i ryzyk związanych ze zgodnością usługi z wymaganiami klientów i w konsekwencji (...) klienta
skupienia się na osiągnięciu satysfakcji klienta

Powiązane tematy