Strona 2

SZ

Pytanie 9
29. W modelowym wdrożeniu SZ kolejność prac wdrożeniowych przedstawia poprawnie:
a. analiza firmy, uruchomienie systemu, szkolenie użytkowników
c. organizacja projektu, analiza firmy, wdrożenie pilotażowe, uruchomienie systemu
b. organizacja projektu, wdrożenie pilotażowe, analiza firmy, uruchomienie systemu, przegląd powdrożeniowy
d. organizacja projektu, uruchomienie systemu, analiza firmy
Pytanie 10
30. Metoda ABCD:
d. dotyczy tylko planowania operacyjnego
c. zawiera kilkadziesiąt zagadnień podzielonych na kilka grup
a. pomaga określić klasę wdrożenia systemu MRP II
b. dotyczy tylko planowania strategicznego
Pytanie 11
31. Konfiguracja systemu m.in. polega na:
d. wypełnieniu tablic konfiguracyjnych
a. wyborze dostawcy systemu
c. modyfikacji kodu programu
b. dopisaniu brakującej funkcjonalności
Pytanie 12
32. BPR:
a. jest skrótem od Business Process Reengineering
b. jest skrótem od Business Product Replacement
d. to jest to samo co Business Process Improvement
c. oznacza przebudowę procesów gospodarczych
Pytanie 13
33. Do najważniejszych przyczyn niepowodzeń wdrożeń SZ wg Umble i Umble (2002) należą:
d. brak przywództwa ze strony zarządu
b. złe dopasowanie systemu do firmy
a. automatyzacja nieefektywnych procesów w nowym systemie
c. duża ilość transakcji w systemie
Pytanie 14
34. Automatyzacja transakcji przy pomocy SZ:
d. wymaga zaawansowanej współpracy między systemem i człowiekiem
a. angażuje ludzi przede wszystkim w celu wprowadzania danych
b. jest najbardziej zaawansowanym zastosowaniem SZ w przedsiębiorstwie
c. wymaga istnienia reguł sprawdzających poprawność danych
Pytanie 15
35. Wdrożenie pilotażowe polega na:
c. użyciu nowego systemu początkowo równolegle z dotychczasowym systemem
b. szkoleniu kadry kierowniczej z nowego systemu
d. szkoleniu członków Zespołu Wdrożeniowego z nowego systemu
a. uruchomieniu nowego systemu po zatrzymaniu dotychczasowego
Pytanie 16
36. Model sukcesu SZ powstały na podstawie modelu DeLone’a i McLean’a:
b. jest jednowymiarowy
c. zawiera 4 wymiary
a. zawiera 6 wymiarów
d. proponuje zadowolenie użytkowników jako ogólny miernik sukcesu

Powiązane tematy