Strona 2

TKwOG

Pytanie 9
Wskaż odpłatną formę reklamowania oferty pracy na LinkedIn
publikacja tekstu oferty pracy w aktualnościach na stronie firmowej
publikacja ogłoszenia w formie posta „Share that you’re hiring”
publikacja oferty w poście w kanale informacji profilu rekrutera
możliwość promowania ofert
Pytanie 10
czym charakteryzuje się idealny wpis na facebooku?
publikowany w różnych, nieregularnych odstępach czasu
długi, szczegółowy tekst
krótki i na temat
publikowany o różnych porach dnia
Pytanie 11
Na jakie niedogodności prowadzenia działań w mediach społecznościowych wskazują najczęściej organizacje?
konieczność tworzenia atrakcyjnych treści
włamania na profil firmy
brak kontroli nad treścią
konieczność monitorowania wpisów konsumentów
Pytanie 12
Którą z korzyści prowadzenia działalności w mediach społecznościowych firmy wskazują najczęściej organizacje?
konsultacje konsumenckie
wzrost rozpoznawalności marki firmy
budowanie wizerunku firmy
kreowanie wartości niematerialnej
Pytanie 13
Jaki odsetek organizacji wykorzystuje medium jakim jest facebook?
ok. 55%
ok. 92%
ok. 85%
ok. 64%
Pytanie 14
Ile przeciętny użytkownik poświęca czasu na korzystanie z facobooka?
ok. 20 min
ok. 40 min
ok. 70 min
ok.58 min
Pytanie 15
Wskaż najbardziej optymalną porę dla opublikowania posta na facebooku
wieczorem
rano
w południe
w nocy
Pytanie 16
Podczas prezentacji
w celu rozładowania stresu możemy wybrać jeden punkt, np. okno i skupić nasz wzrok na nim podczas wygłaszania prezentacji
nie wolno kołysać się na piętach oraz krzyżować nóg w pozycji stojącej
dozwolone jest trzymanie rąk w kieszeniach
możemy strzelać/ wyłamywać palce naszych dłoni o ile pomaga nam się to odstresować

Powiązane tematy