Strona 3

badania operacyjne 4

Pytanie 17
Proces wejścia w teorii masowej obsługi charakteryzuje: (wybierz jedną lub więcej)
Czas oczekiwania na klienta
Intensywność strumienia wejściowego – intensywność przybywania
Liczba klientów-trend
Jakość obsługi oceniania subiektywnie
Pytanie 18
W problemach decyzyjnych możliwe warunki ograniczające (wybierz jedną lub więcej)
<
Równość =
<=
>
>=
Pytanie 19
W teorii decyzji drzewo decyzyjne jest (wybierz jedną lub więcej)
Stworzeniem planu, jak i rozwiązaniem problemu decyzyjnego
Prezentacją możliwych konsekwencji (stanów natury)
Techniką wykorzystywaną w teorii gier
Szczególnie przydatną techniką w problemach decyzyjnych z licznymi, rozgałęziającymi się wariantami oraz w przypadku podejmowania decyzji w warunkach ryzyka
Pytanie 20
Macierz „żalu” w teorii gier to: (wybierz jedną lub więcej)
Tablica, która przedstawia zyski otrzymane przez gracza wymienionego po lewej stronie tej tablicy po wszystkich możliwych partiach gry.
Tablica, która przedstawia straty otrzymane przez gracza wymienionego po lewej stronie tej tablicy po wszystkich możliwych partiach gry.
Tablica, która przedstawia kwoty otrzymane przez gracza wymienionego po lewej stronie tej tablicy po wszystkich możliwych partiach gry.
Tablica, która przedstawia straty otrzymane przez gracza wymienionego po lewej stronie tej tablicy w stosunku do najlepszych możliwych dla niego decyzji
Pytanie 21
Poniższe problemy decyzyjne o Zagadnienie dyliżansu o Zagadnienie finansowania inwestycji o Optymalizacja zapasów o Alokacja zasobów, czy wymiana majątku trwałego Zaliczamy do zadań (wybierz jedną lub więcej)
Programowania całoliczbowego
Programowania dynamicznego
Teorii kolejek
Teorii gier

Powiązane tematy

#badania,operacyjne