Strona 2

TRANSPORT

Pytanie 9
Pytanie 10
44. wada skiddera z lina zrywkowa, w porównaniu z innymi kategoriami skiderow jest:
a. słabo ciągnie
B. niepewne uchwycenie ladunku powodujące rozjezdzanie się go na lukach i generowanie szkod
C. wysoko niestabilność w terenie nachylonym
Pytanie 11
45. Forwardery w porównaniu ze skidderami zrywają:
chujowiej
A. zwykle mniejsze ladunki niż skidder ale z wieksza predkoscia
B. zwykle większe ladunki niż skidder ale z mniejsza predk
Pytanie 12
46. forwardery kolowe , przegubowe w porównaniu ze skidderami kolowymi przegubowymi wykazują
C. brak roznic
Mniejsza stabilność przy jezdzcie w terenie nachylonym
Wieksza stabilność przy jezdzcie w terenie nachylonym
Pytanie 13
47. przy zrywce drewna forwarderami kolowymi , przegubowymi w porównaniu ze skidderami przegubowymi:
trudniej jest planować łuki
A. latwiej jest planować luki na szlakch zrywkowych
jeden chuj
Pytanie 14
48. Przy zrywce drewna forwarderami kolowymi, przegubowymi w porownianiu ze skidderami kolowymi przegubowymi można oczekiwać :
B. niższego
jeden chuj
A. wyższego poziomu szkod glebowych
Pytanie 15
49. jakich trendow można oczekiwać w zakresie swiatowej produkcji drewna pod katem użytkowania systemow linowych:
C. sytuacji stabilnej
A. gwałtownego spadku produkcji na skutek braku popytu
B. wzrost produkcji(lasy plantacyjne) bądź siegania po drewno w coraz trudniejszym terenie
Pytanie 16
50. jakie zasadnicze czynniki będą stymulować powstanie niszy rynkowej dla zrywki linowej w Polsce:
A. presja ekologiczna na ograniczenie szkod zrywkowych , wycofanie koni , całoroczny obrot drewnem
C, wzrost popytu na drewno z obszarow o niskiej nosnosci Np. olsza
B. wzrost popytu na drewno z obszarow gorskich i wzrost wartości tego drewna

Powiązane tematy

#GILU #GILU