Fiszki

SCZ kol 2

Test w formie fiszek kol2
Ilość pytań: 22 Rozwiązywany: 1282 razy
Prędkości transmisji stosowane w sieciach czujnikowych rzadko kiedy wynoszą
<1kb/s
100kb/s
&rt;10Mb/s
1Mb/s
10kb/s
<1kb/s
Topologie sieci czujnikowych pozwalające na zwiększenie odporności na uszkodzenia węzła to:
Drzewo
Magistrala
Pierścień
Gwiazda
Topologia dowolna
Magistrala
Gwiazda
Topologie sieci czujnikowych pozwalające na regenerację sygnału to
gwiazda
topologia dowolna
drzewo
magistrala
pierścień
topologia dowolna
drzewo
pierścień
Sieci czujnikowe w samolotach typowo komunikują się za pośrednictwem
linii energetycznej 230V/50Hz
przewodu wielożyłowegi
skrętki zasilanej
światłowodu
linii radiowej
przewodu wielożyłowegi
światłowodu
Rozmiar sieci czujnikowej wykorzystujące komunikację po skrętce może wynosić
10 000 węzłów
10 węzłów
1000 węzłów
2 węzły
100 węzłów
10 000 węzłów
10 węzłów
1000 węzłów
2 węzły
100 węzłów
Rozmiar sieci czujnikowej wykorzystujące komunikację po linii energetycznej może wynosić
10000 węzłów
2 węzły
1000 węzłów
10 węzłów
100 węzłów
2 węzły
10 węzłów
100 węzłów
Norma CENELEC zaleca, aby komunikacja:
dostawcy energii była w paśmie B
odbiorcy energii była w paśmie D?
odbiorcy energii była w paśmie C
dostawcy energii była w paśmie A
odbiorcy energii była w paśmie B
odbiorcy energii była w paśmie D?
odbiorcy energii była w paśmie C
dostawcy energii była w paśmie A
odbiorcy energii była w paśmie B
Częstotliwości ISM są lokowane w zakresie:
1.869 GHz
31.57 MHz
130 kHz
433.9 MHz (433.92 MHz)
2,45 Ghz
433.9 MHz (433.92 MHz)
Skrót HD w sieciach oznacza:
Half Duplex
Host Data
Heavy Duty
High Definition
Hamming Distance
Hamming Distance
Sieci stosowane w przemyśle to:
Linet
HART
D2B
InterBus-S
DeviceNET
HART
InterBus-S
DeviceNET
Sieci czujnikowe w przemyśle typowo komunikują się za pośrednictwem:
Skrętki zasilanej
Linii radiowej
Światłowodu
Linii energetycznej 230V/50Hz
Przewodu wiolożyłowego
Skrętki zasilanej
Światłowodu
Sieci wykorzystywane w inteligentnych budynkach to:
HOME
EIB
MOST
Lin
D2B
X-10
EIB
X-10
Sieci stosowane w pojazdach samochodowych:
byteFlight
CAN
TTP/C
Linx
FastDrive
byteFlight
CAN
TTP/C
Światłowody są stosowane w sieci:
FlexRay
byteFlight
D2B
MI-BUS
CAN
FlexRay
byteFlight
D2B
Protokoły dostępu do sieci to:
TTP
TokenRing
Aloha
CLS
CSMA/CA
Aloha
CSMA/CA
Norma IEEE 1451 określa:
format TEDS
format preambuły
format ramki
układ sygnałów w gniazdu interfejsu do czujnika
prędkość transmisji
format TEDS
Z tej samej baterii dłużej będzie pracował węzeł w standardzie:
Bluetooth niż ZeeBee
WiFi niż ZigBee
HomeRF niż Bluetooth
Nokia30 niż ZeeBee
Nokia30 niż HomeRF
HomeRF niż Bluetooth
Sieci oparte o CAN to:
SAE J1939
CANopen
NMEA 2000
SDS
Device Net
SAE J1939
CANopen
NMEA 2000
SDS
Device Net
CAN 2.0A różni się od wersji 2.0B:
długością pola kontrolnego
długością pola identyfikatora
długością przerwy pomiędzy ramkami
długością pola danych
długością pola CRC
długością pola identyfikatora
Sieć VAN jest stosowana w samochodach marki:
Opel
Audi
Fiat
Volvo
Peugeot
Renault
BMW
Volvo
Peugeot
Renault
Protokół AODV służy do:
wykrywania ukrytych węzłów
wykrywania odkrytych węzłów
optymalizacji trasy
utrzymania trasy
wykrywania trasy
wykrywania ukrytych węzłów
utrzymania trasy
wykrywania trasy

Powiązane tematy

Inne tryby