Pytania i odpowiedzi

The Elder Scrolls III-potwory

Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. Potwory T.E.S.-a Quiz z gry The Elder Scrolls III
Ilość pytań: 25 Rozwiązywany: 1598 razy
Pytanie 1
Kto to jest ???<br/&rt;Średniej wielkości stwór z dużą szczęką i dwoma krótkimi nogami. Wersja zarażona potrafi truć (przynajmniej mnie tylko zarażone truły). Nie ma dużego zdrowia, bo ledwo 30 HP. Atak waha się od 1 do 9 pkt. Zostawia po sobie Skórę . Stwora tego możemy spotkać w regionach: Molag Amur, Popielne Ziemie, Zachodnia Wyrwa i południowej części wyspy Sheogorad.<br/&rt;
alit
Pytanie 2
Groźnie wyglądający wodny stwór o twarzy człowieka i ciele ośmiornicy. Może poruszać się tylko w wodzie, gdzie jest dosyć szybki. Zbroje z jego skóry są drogie, rzadkie i niezwykle wytrzymałe. Zdrowie raczej średnie, tj. 60 pkt. Atak słaby - 5 do 17 pkt. Jego wydzielina, jest dobra w miksturach dla wojownika i dosyć droga - 100 septimów. Trudno określić jego miejsca przebywania, ale ja go spotykam we wszystkich wodach i niektórych jaskiniach.<br/&rt;
dreugh
Pytanie 3
To taki sobie zwierzaczek "domowy" o olbrzymiej sile noszenia, wytrzymałości szybkości i sile ataku trochę większej niż alit. Często wykorzystywany jest jako zwierzę juczne. Nie atakuje bez zaczepiania, spotkać go możemy wszędzie z wyjątkiem Czerwonej Góry. Istnieje też dzika odmiana tego spokojnego zwierzęcia która jest nieco silniejsza i szybsza. Atakuje zwykle bez zaskoczenia. Atak wynosi 1 - 9 pkt. a wytrzymałość 38 HP.<br/&rt;
guar
Pytanie 4
Podobny do alita tylko że silniejszy i deczko innego wyglądu. Skórę ma brązowo beżową, mniejszy pysk i rogi wokół niego. Zdrowie i ataki ma słabe - 45 HP i atak 4 do 14 pkt. Zarażony jest 2 razy silniejszy. Nie spotkamy go jedynie w rejonie Czerwonej Góry. Zostawia Skórę.
kagouti
Pytanie 5
Składa jaja i wysyła zwiadowców oraz robotników. Atakować nie potrafi.<br/&rt;
królowa kwama
Pytanie 6
Buduje tunele i broni ich. Jest powolny i prawie nie potrafi walczyć.<br/&rt;
robotnik kwama
Pytanie 7
To jeden z najsilniejszych zwierząt. Ma słaby atak (9 - 18) i słabe zdrowie (45), lecz potrafi nas zatruć na 40 sk. i atakować zaklęciem Dużej Iskry.<br/&rt;
wojownik kwama
Pytanie 8
To agresywny konus. atakuje góra 3 pkt. i ma zdrowia 23 pkt.<br/&rt;Wszystkie kwamy z wyjątkiem tego można spotkać tylko w kopalniach jaj<br/&rt;
zwiadowca kwama
Pytanie 9
Ma skorupe, atakuje kończynami zbierając 1 pkt.A sam ma zaledwie 15 pkt. zdrowia. Spotkamy go przy każdej wodzie.<br/&rt;
krab błotny
Pytanie 10
Młoda forma kwamy. spotkamy go wszędzie. Nie atakuje bez zaczepki. Nawet by nie zdążył, gdyż wystarczy zarobić cios sztyletem z żelaza i leży martwy. Jedyna zaleta to umiejętność paraliżu.<br/&rt;
pędrak
Pytanie 11
Typowy maczo. Na pierwszy rzut oka zwłaszcza w Molag Amur wygląda strasznie, w rzeczywistości nie jest dużo silniejszy od zwiadowcy kwama. Atak to najwyżej 4pkt. a sam ma 23 HP. Zostawia mięso.
ogar
Pytanie 12
Dosyć trudny kąsek. Ma ponad 100 HP, jest szybka, zwinna i ma niezwykle dobry atak. Na szczęście nie trzeba sie jej bać, bo nie zaczepiona nie zaatakuje. Zarówno samice jak i samce spotykałem na Pastwiskach, Wybrzeżu Azury, Wyspach Askadyjskich, Gorzkim Wybrzeżu i Zachodniej Wyrwie. Zostawiają skórę.<br/&rt;
samica netcha
Pytanie 13
Większy, słabszy i szybszy od samicy. HP ma 45 a ataki ok. 4 - 12 pkt. Potrafi zatruć na 5 sk. strumieniem trucizny o sile 1 - 20pkt. Dużo łatwiejszy do zabicia niż Samica.<br/&rt;
samiec netcha
Pytanie 14
Rzadko spotykany duży owad, występujący na Pastwiskach, Popielnych Ziemiach oraz północno wschodnim Molag Amur. Odporny w 100% na ogień, podatny na zimno. Może z dystansu zaatakować ogniem (3 - 6 pkt.), niezły atak wręcz - 6 do 18 pkt. i ma słabe zdrowie - 38 HP. Zostawia Żywicę. Ogólnie nawet niezły stworek.<br/&rt;
skarabeusz
Pytanie 15
Bardziej uciążliwe niż silne stworzenie. Jeden cios stalowym mieczem i leży, ale trzeba czekać aż zejdzie na dół, a to może długo trwać. Spotykany wszędzie. Zostawia Pióra.<br/&rt;
skrzekacz
Pytanie 16
Panoszą się wszędzie, jeden cios sztyletem chitynowym i papa. Niezwykle słabe ataki (2 pkt.) i śmieszne zdrowie (23HP) tworzą wręcz ofermę. Zostawia Mięso.<br/&rt;
szczur
Pytanie 17
To drapieżne ryby, bardzo agresywne i bardzo słabe. Jeśli wejdzie sie w głębsze miejsce do wody możemy być pewni że rybka (na swą zgubę) będzie próbowała nas zjeść. Nie ma się czym przejmować, gdyż atak wynosi góra 6 pkt. a zdrowia ma tyle co szczur. Mały to ma 15 HP. Zostawiają łuski.<br/&rt;
zębacz
Pytanie 18
Przypomina aligatora na dwóch nogach ze skoliozą długim pyskiem i gaciami. Ale nie ma do śmiechu kiedy się go zobaczy, jak szarżuje na ciebie. Ma bardzo dużo zdrowia (180 HP) a potrafi zadawać cios nawet do 36 pkt. Potrafi zatruwać, regenerować się i robić magiczną tarczę. Jest niezwykle szybki i wytrzymały, nie ima się go (jak reszty daedr) zwykła broń i ma zaklęcie odbicia(też jak inne daedry). Zostawia Serce Daedry.<br/&rt;
daedroth
Pytanie 19
Silny przeciwnik, dobrze uzbrojony w magię i broń. Zdrowia ma 160 a atakuje bronią krasnoludzką ebonową i daedryczną. Wygląda jak człowiek w deadrycznej zbroi. Lord jest dużo silniejszy i szybszy, ciągle używa zaklęć i wyposażony jest wyłącznie w bronie daedryczne.<br/&rt;
dremora
Pytanie 20
Najsłabszy z Atronachów, co nie znaczy że słaby. Mało jak na daedrę ma zdrowia, bo 75, kondycji dużo bo 600 i średni atak - 7 do 21 pkt. Jego atrybuty stoją na wysokości raczej niskiej - 50. Rozwinięte ma umiejętności magiczne, bo 90 pkt. magii. Ma zaklęcie odbicia cały czas na sobie, używa zaklęcia Ognistego Kwiecia (1 - 25 pkt. przez 5 sk. na cel). Odporny na ogień 100% i podatny na mróz 60%.<br/&rt;
atronach ognia
Pytanie 21
Silniejszy "braciszek" ognistego atronacha. 105 pkt. zdrowia, atak - 9 do 27 pkt. Atrybuty takie same, zaklęcie Mroźne kwiecie 1 do 25 obrażeń mrozu przez 5 sk. na cel. Odporny na mróz 100% i podatny na ogień 50%.<br/&rt;<br/&rt;
atronach mrozu
Pytanie 22
Bardzo silny żywiołak. Zdrowia ma 200, atak podstawowy wynosi 15 - 45 pkt., atrybuty ma na pięćdziesiąt a umiejętności magiczne- 90. Atakuje min. Elektrycznym Kwieciem (1 - 25 pkt. obrażeń elektryczności przez 5 sk. na cel). Odporny całkowicie na elektryczność i 75% odporności na trucizny. 20% odbicia. Bardzo silny stwór.<br/&rt;
atronach burz
Pytanie 23
To upiór o twarzy kobiety i skrzydłami nietoperza. Zostawia Sole Pustki. Największa zaleta - magia. Jest niezbyt dyskretny, o czym świadczy spryt, który wynosi 20. Atakuje od 15hp do 45hp, przy zdrowiu 220 i wytrzymałości 50. Jest to silny stwór który potrafi lewitować tuż nad ziemią. Używa też 20pkt. tarczy.<br/&rt;
skrzydlaty mrok
Pytanie 24
To uzdolniona magicznie silna Daedra, która potrafi niszczyć zbroje i broń przeciwnika. Atak od 11 do 33 HP. Zdrowia ma dużo, bo 170, a kondycji bardzo dużo, bo 400.<br/&rt;<br/&rt;
ogrim
Pytanie 25
Bardzo silna daedra o maks. ataku 60, przy czym częściej atakuje bronią daedryczną lub szklaną. Ma też taką tarczę. Dużo zdrowia (250) i olbrzymia ilość kondycji (700) czynią z niej bardzo trudnego przeciwnika. Jest uzdolniona magicznie (90 pkt.) i waleczne (80 pkt.) Wydaje denerwujące metaliczne odgłosy.<br/&rt;
złote bóstwo