Strona 3

Marketing Międzynarodowy

Pytanie 17
Do podstawowych rodzajów badań marketingowych rynków zagranicznych zaliczamy:
badania ankietowe
badania marki
badania strukturalne i koniukturalne
badania pierwotne i selektywne
Pytanie 18
Mikrosegmentacja dotyczy rynku: (wielokrotny wybór)
regionalnego
sub-globalnego
globalnego
międzynarodowego
lokalnego
Pytanie 19
Optymalna charakterystyka zasobów rzeczowych przedsiębiorstwa to:
mobilność logistyczna
niezależność i samowystarczalność
nowoczesność i elastyczność
posiadanie struktury homologicznej
Pytanie 20
Wymiary marketingu partnerskiego wg. C Groonroos'a: (wielokrotny wybór)
strukturalny
strategiczny
taktyczny
funkcjonalny
Pytanie 21
Na czym polega teoria "czarnych łabędzi"?
dostosowanie firmy do przyszłych warunków rynkowych
pojawienie się nowych zjawisk, które wywołują ogromny wpływ na otoczenie
segmentacja rynków
różnice w podejściu do uwarunkowań kulturowych w badaniach marketingowych
Pytanie 22
Jakie są trzy podstawowe zasady koncepcji marketungowej? (chronologicznie)
Pytanie 23
Jakie są poziomy strategii w przedsiębiorstwie? (chronologicznie)
Pytanie 24
Jakie są narzędzia marketingowe służące do implementacji strategii?

Powiązane tematy

#marketing #miedzynarodowy #test