Fiszki

SCZ kol 2

Test w formie fiszek kol2
Ilość pytań: 22 Rozwiązywany: 1286 razy
Prędkości transmisji stosowane w sieciach czujnikowych rzadko kiedy wynoszą
100kb/s
1Mb/s
10kb/s
<1kb/s
&rt;10Mb/s
<1kb/s
Topologie sieci czujnikowych pozwalające na zwiększenie odporności na uszkodzenia węzła to:
Drzewo
Magistrala
Gwiazda
Topologia dowolna
Pierścień
Magistrala
Gwiazda
Topologie sieci czujnikowych pozwalające na regenerację sygnału to
topologia dowolna
drzewo
gwiazda
magistrala
pierścień
topologia dowolna
drzewo
pierścień
Sieci czujnikowe w samolotach typowo komunikują się za pośrednictwem
linii energetycznej 230V/50Hz
linii radiowej
światłowodu
skrętki zasilanej
przewodu wielożyłowegi
światłowodu
przewodu wielożyłowegi
Rozmiar sieci czujnikowej wykorzystujące komunikację po skrętce może wynosić
1000 węzłów
10 węzłów
100 węzłów
2 węzły
10 000 węzłów
1000 węzłów
10 węzłów
100 węzłów
2 węzły
10 000 węzłów
Rozmiar sieci czujnikowej wykorzystujące komunikację po linii energetycznej może wynosić
10 węzłów
2 węzły
100 węzłów
10000 węzłów
1000 węzłów
10 węzłów
2 węzły
100 węzłów
Norma CENELEC zaleca, aby komunikacja:
dostawcy energii była w paśmie A
odbiorcy energii była w paśmie C
dostawcy energii była w paśmie B
odbiorcy energii była w paśmie B
odbiorcy energii była w paśmie D?
dostawcy energii była w paśmie A
odbiorcy energii była w paśmie C
odbiorcy energii była w paśmie B
odbiorcy energii była w paśmie D?
Częstotliwości ISM są lokowane w zakresie:
31.57 MHz
2,45 Ghz
1.869 GHz
130 kHz
433.9 MHz (433.92 MHz)
433.9 MHz (433.92 MHz)
Skrót HD w sieciach oznacza:
Host Data
Hamming Distance
High Definition
Heavy Duty
Half Duplex
Hamming Distance
Sieci stosowane w przemyśle to:
HART
Linet
DeviceNET
InterBus-S
D2B
HART
DeviceNET
InterBus-S
Sieci czujnikowe w przemyśle typowo komunikują się za pośrednictwem:
Przewodu wiolożyłowego
Światłowodu
Linii radiowej
Linii energetycznej 230V/50Hz
Skrętki zasilanej
Światłowodu
Skrętki zasilanej
Sieci wykorzystywane w inteligentnych budynkach to:
X-10
MOST
Lin
D2B
HOME
EIB
X-10
EIB
Sieci stosowane w pojazdach samochodowych:
Linx
byteFlight
CAN
FastDrive
TTP/C
byteFlight
CAN
TTP/C
Światłowody są stosowane w sieci:
CAN
byteFlight
D2B
FlexRay
MI-BUS
byteFlight
D2B
FlexRay
Protokoły dostępu do sieci to:
Aloha
CSMA/CA
CLS
TokenRing
TTP
Aloha
CSMA/CA
Norma IEEE 1451 określa:
format preambuły
prędkość transmisji
układ sygnałów w gniazdu interfejsu do czujnika
format ramki
format TEDS
format TEDS
Z tej samej baterii dłużej będzie pracował węzeł w standardzie:
Bluetooth niż ZeeBee
WiFi niż ZigBee
Nokia30 niż ZeeBee
HomeRF niż Bluetooth
Nokia30 niż HomeRF
HomeRF niż Bluetooth
Sieci oparte o CAN to:
CANopen
SAE J1939
NMEA 2000
Device Net
SDS
CANopen
SAE J1939
NMEA 2000
Device Net
SDS
CAN 2.0A różni się od wersji 2.0B:
długością przerwy pomiędzy ramkami
długością pola danych
długością pola CRC
długością pola kontrolnego
długością pola identyfikatora
długością pola identyfikatora
Sieć VAN jest stosowana w samochodach marki:
Opel
Audi
Volvo
Renault
BMW
Peugeot
Fiat
Volvo
Renault
Peugeot
Protokół AODV służy do:
utrzymania trasy
wykrywania odkrytych węzłów
wykrywania trasy
wykrywania ukrytych węzłów
optymalizacji trasy
utrzymania trasy
wykrywania trasy
wykrywania ukrytych węzłów

Powiązane tematy

Inne tryby